Home > Altro > 44Wh Asus A552W Laptop Accu Online Netherlands

44Wh Asus A552W Laptop Accu Online Netherlands

De Accu Asus a552md 10.1-inch, 1366 x 768 IPS display uitgerust nauwkeurige kleuren en brede kijkhoeken. Wanneer we een 1080p trailer zag voor "The Avengers," de rode in Iron Man armor, de oranje in een explosie en de blue in Captain America's pak keek realistisch te zijn, als niet overdreven rijk. Kleuren bleven waar zelfs bij 90 graden naar links of naar rechts, maken van de groep bekijken van een mogelijkheid. Van het display relatief lage resolutie resulteerde echter in sommige dithering, met name voor objecten met een soort gloed als het logo van de Avengers.

Ondanks haar brede kijkhoeken en sterke uitgang kleur, de Transformer Book T100 geregistreerde gewoon 204 lux op onze lichtmeter, ruim onder de 313 lux categorie gemiddelde, de 389 lux ThinkPad Tablet 2 tablet en zelfs een beetje minder dan de Acer Iconia W3-810 222 lux-scherm. Echter, in het dagelijks gebruik leek het scherm meer dan helder genoeg voor wat wij op het bekeken. Konden we zelfs lezen van de artikelen in de Bing Nieuws app terwijl je in direct zonlicht, hoewel de vingerafdrukken op het scherm opvallender dan de tekst hieronder verscheen.

Met haar 1.3 GHz quad-core Atom Z3740 processor, welke functies van Intel nieuwe Bay Trail platform en 2GB RAM, is de Accu Asus a552mj krachtig genoeg om zo ongeveer elke taak van de productiviteit. De T100 scoorde op PCMark 7, een synthetische benchmark die maatregelen van algemene prestaties, een solide mark van 2,338, die kort de 2,777 Tablet PC categorie gemiddelde, maar ongeveer 80 procent beter dan eerdere concurrenten zoals de Lenovo ThinkPad Tablet 2 (1,428), de Dell Latitude 10 (1.440) en de Acer Iconia W3-810 (1,415), die werden aangedreven door Intel's laatste generatie Atom Clovertrail chip.

De Transformer Book T100 64GB eMMc geheugen in Windows 8.1 wordt opgestart in een bescheiden 17 seconden over op een lijn met het gemiddelde van 16,5-tweede categorie. De tablet nam 3 minuten en 21 seconden om de test LAPTOP File Transfer, waarbij 4.97GB van gemengde mediabestanden kopiëren te voltooien. Dat is een percentage van 25.3 MBps, iets onder het gemiddelde van de categorie tablet van 27.7 MB ps, maar beter dan de Acer Iconia W3-810 (21.9 MBps), Dell Latitude 10 (22 MBps) en Lenovo ThinkPad Tablet (20.7 MBps).

De Accu Asus a552w duurde 20 minuten en 48 seconden om de volledige LAPTOP OpenOffice Spreadsheet macro test, die tot 20.000 namen wLenovo ThinkPad Tablet 2t van 50 procent sneller dan de Lenovo ThinkPad Tablet 2 (30:33), de Acer Iconia W3 wedstrijden (30:37) en de Dell Latitude 10 (29:48). Het is echter een beetje trager dan het gemiddelde van 17 minuten en 51-tweede tablet categorie, omdat de gemiddelde Core serie-aangedreven tabletten zoals omvat de Surface Pro.

Van de T100 Intel HD grafische chip was goed genoeg om het afspelen van een 4K-videoclip zonder te vertragen. Wanneer we ontslagen van het derde persoon actiespel "SoulCraft", was actie vlot en gedetailleerd. Op de 3DMark Ice Storm test scoorde een synthetische grafische benchmark, de Transformer Book T100 een sterke 15,879, iets boven het gemiddelde van de 15,725 categorie.

U kan het netsnoer niet eens nodig wanneer u deze hybride neemt op een dagje uit. De Accu Asus a552wa duurde een indrukwekkende 12 uren en 28 minuten op de LAPTOP batterij Test, waarbij continu Web surfen via Wi-Fi op helderheid van 40 procent. Die tijd is een anderhalf uur langer dan ASUS eigen 11 uur vordering en meer dan vier uur beter dan het gemiddelde van de categorie 8-uurs tablet. Zelfs de langdurige Lenovo ThinkPad Tablet 2 (9:40) en Acer Iconia W3-810 (8:54) kon niet keep up. Alleen de 1.8-pond Dell Latitude 10 met batterij met lange levensduur (17:40) verslaan duidelijk de T100, terwijl de vierde generatie iPad (12:22) ging over op een lijn met het.

De ASUS Transformer Book T100 is een van de eerste tabletten komt voorgeladen met Windows 8.1. Die vertrouwd zijn met Windows 8 zullen verschillende nieuwe functies in het bijgewerkte besturingssysteem, met inbegrip van de mogelijkheid om te splitsen het scherm gelijkmatig verdeeld tussen twee vensters tegelijk en een nieuwe universeel onderzoek dat query's waarderen zowel het Web en uw harde schijf op hetzelfde moment.

Accu Asus A41-X550A

Accu Asus : http://www.kopenaccu.com/asus.html

ASUS bevat ook een exemplaar van Microsoft Office 2013 voor Thuisgebruik en studenten, waaronder Word, Excel, PowerPoint en één opmerking. Deze office-suite, alle door haarzelf kost $139.99, dus met inbegrip van het kostenloos maakt de ASUS Transformer Book T100 een nog beter koopje.

Voor gebruikers die niet tevreden bent met de 32 of 64 GB interne opslag waarvan 32.2GB beschikbaar op de 64GB versie is, de T100 wordt geleverd met een jaar van onbeperkte opslagruimte op de ASUS WebStorage service. ASUS bundelt ook ASUS Reader, een app die kan tekst in bepaalde apps zoals Bing Nieuws eenvoudiger worden ingelezen. Afgezien van de lezer, de WebStorage app, een instructie handleiding en touchpad besturingssoftware, houdt het bedrijf haar zalig crapware, met inbegrip van alleen de Kindle app gratis tablet.

De ASUS Transformer Book T100 is een van de betere koopjes in tech vandaag. Voor een beginnende prijs van $150 minder dan Microsofts Surface 2--die komt niet met een toetsenbord en loopt de uitgeklede Windows RT OS--krijgt u volledige Windows 8.1, een toetsenbord dock, meer dan 12 uur van de levensduur van de batterij en Microsoft Office. Dat wil niet zeggen dat deze hybride is perfect. Het netbooklike-toetsenbord is aan de krappe kant, en ASUS koos de verkeerde plaats om de power-knop.

Accu Asus k52je Kopen Lage Prijs

Accu Asus f5 100% Kopen Webshop

Accu Asus f750jn Laptop Professioneel

Laptop Accu Dell Vostro 1520 Koop