Home > Keyword : rock in roma cliccata 674 volte

A hotel for your Rock-in Roma Holiday!

In only four years Rock in Roma has become one of the biggest and most popular Italian rock festivals, today a not-to-be-missed music event of the Roman summer. With an accurate research about the most interesting trends in rock music, an intensive program of daily performances during 60 summer days, Italian and international rock bands alternate on the stage of Rock in Rome to perform during the festival. This year, more than 300.000 guests are awaited at Capannelle Hippodrome, the festival’s venue located just about 10 miles from Rome city center.    Among the bands p...

Rc auto: in Lombardia aumenti in arrivo per 141.000 automobilisti

Brutte notizie circa 141.000 automobilisti lombardi; tanti sono gli assicurati che, secondo l’osservatorio di Facile.it, a causa di un sinistro con colpa dichiarato nel 2021, vedranno peggiorare quest’anno la propria classe di merito e, di conseguenza, aumentare il costo dell’RC auto. Se in base all’analisi del comparatore – realizzata su un campione di oltre 114mila preventivi racco (continua)

Online il videoclip ufficiale di "Ero Solo Un Bambino" di Marco Galimberti