Home > Keyword : synthesis cliccata 20 volte

IL CONCORSO VINCENTE DELLA DOLOMITI SUPERBIKE. SYNTHESIS E CROSS KING PER CORRERE LA 25ª

Il 13 luglio 25.a edizione della Südtirol Dolomiti Superbike Iscrizioni ad 80 euro fino al partecipante n. 4.000 Percorsi di 113 o 60 km dal dislivello considerevole Villabassa centro logistico delle operazioni e start dell’evento Una delle competizioni di mountain bike più dure ma anche più amate d’Europa, i paesaggi da mozzare il fiato delle Dolomiti, la possibilità di entrare nella leggenda… Tutto questo (e molto altro) è la Südtirol Dolomiti Superbike del 13 luglio, di scena a Villabassa in Alto Adige con la 25.a edizion...

newspower | dolomiti superbike | dolomiti | alto adige | mtb | concorso | synthesis | cross king | südtirol dolomiti superbike |

Zomes IX Conference 2017

ZOMES IX Conference will take place in February, from 14th to 17th, in Rome. The Conference will focus on the role of Zome complexes (Proteasome, COP9 signalosome, eIF3) and the ubiquitin-proteasome system in the regulation of protein homeostasis. The molecular mechanisms discussed in this meeting are at the basis of neurodegenerative diseases such as Parkinson and Alzheimer and of several kinds of cancer.   ZOMES IX focuses on the role of Zome complexes (Proteasome, COP9 signalosome, eIF3) and the ubiquitin-proteasome system in the regulation of protein homeostasis. Topics will i...

Pag: [1]