Home > Segnala un abuso

SEGNALACI ABUSO:

+27710971100 SSD CHEMICAL FOR CLEANING BLACK MONEY IN MPUMALANGA, NORTH WEST, EASTER CAPE, NO 1 SSD CHEMICAL SOLUTIONS FOR CLEANING BLACK MONEY FOR IN SOUTH AFRICA +27710971100 Professional black Money (Currency) Cleaning Laboratory is globally known for the Cleaning of all kinds of deface currencies anti-freezing fractional distillation method to extract high potent ssd chemical, ssd chemicals,Activation powder, mercury powder,money cleaning chemicals,chemical ssd solution (continua)

+27710971100 SSD CHEMICAL FOR CLEANING BLACK MONEY IN MPUMALANGA, GAUTENG, LIMPOPO SSD Chemical Solution used to clean all type of blackened, tainted and defaced bank note We sell SSD Chemical Solution used to clean all type of blackened, tainted and defaced bank notes. Our technicians are highly qualified and are always ready to handle the cleaning perfectly. Our Chemical is 100% pure. We clean all currencies like the Euro, USD, GBP and many other currencies. (continua)

+27710971100 SSD CHEMICAL FOR CLEANING BLACK MONEY IN PRETORIA, NORTH WEST, MPUMALANGA, NO 1 SSD CHEMICAL SOLUTIONS FOR CLEANING BLACK MONEY FOR IN SOUTH AFRICAPURE SSD CHEMICAL SOLUTION FOR CLEANING BLACK NOTESWe are boichemicallaboratory Technicians based in South Africa Dubai and Turkey incorporated in the manufacturer of industrial and pharmaceutical products with key specialization in the production of S.S.D Automatic solution .We Sale Chemicals SSD Solution like Vectrol p (continua)

La Verità sull'Ecstasy

L’ecstasy smorza i segnali d’allarme naturali che il corpo emette. Di conseguenza, dopo averla assunta, si rischia di oltrepassare i limiti e la resistenza del proprio corpo. Per esempio, qualcuno che abbia assunto dell’ecstasy può non rendersi conto di un colpo di calore e di conseguenza svenire o persino morire per un infarto. L’Ecstasy è estremamente pericolosa. Il danno di questa “drogaprogettata” è così ampio che gli incidenti che finiscono al prontosoccorso sono saliti alle stelle, oltre il 1200% in più da quando l’Ecstasy è diventata la“droga da club” scelta per i “rave party” che durano tutta la notte e per le discoteche.Mischiata con l’alcol, l’Ecstasy è estremamente pericolosa e di fatto può essere letale.BALLAR (continua)

Coop Montespertoli, al via la quinta edizione della COOPCOMERATA

Quinta edizione per l'evento più atteso della stagione estiva. La "Grande Co(op)comerata", organizzata e offerta a tutti gratuitamente da Coop Montespertoli, conferma l'azienda come una realtà che ha davvero a cuore la comunità. Quinta edizione per l'evento più atteso della stagione estiva. La "Grande Co(op)comerata", organizzata e offerta a tutti gratuitamente da Coop Montespertoli, conferma l'azienda come una realtà che ha davvero a cuore la comunità. Quest'anno, in tempi di emergenza sanitaria, l'evento che ha il Patrocinio del Comune di Montespertoli,  avrà una veste più sobria e vedrà adottare le norme nece (continua)